FAQ to nic innego jak zbiór najczęściej zadawanych przez klientów sklepu internetowego pytań wraz z odpowiedziami. Dobrze przemyślane, przygotowane i zredagowane FAQ przynosi wiele korzyści dla sklepu – od budowania wizerunku rzetelnej firmy po podniesienie pozycji sklepu internetowego w wyszukiwarkach (zwłaszcza, że to świetne miejsce na zamieszczenie tzw. fraz długiego ogona w bardzo naturalny sposób).
Czy warto poświęcać czas na FAQ? Warto!
Zacznij od rozmowy ze swoimi pracownikami odpowiedzialnymi za bezpośredni kontakt z klientem – to oni najlepiej wiedzą, jakie pytania mają klienci Twojego sklepu. Stwórz listę najczęściej poruszanych tematów i posegreguj padające w wiadomościach pytania. Pogrupowanie tematów pozwoli Ci w skonstruowaniu sensownej listy FAQ, która będzie użyteczna dla odbiorców.
Przeanalizuj pytania trafiające do skrzynek odbiorczych w social mediach, sprawdź komentarze pod postami – być może znajdziesz w nich kolejne wskazówki. Im więcej informacji zbierzesz, tym lepsze FAQ zrobisz!
Podejrzyj konkurencję, sprawdź inne sklepy internetowe z takim samym lub podobnym asortymentem. W ich FAQ znajdziesz wskazówki, które pomogą Ci w skonstruowaniu listy najczęściej zadawanych pytań dotyczących oferty. Pamiętaj – nie kopiuj!
Autor artykułu
Zespół PlugStore.pl
Zarejestruj się i skonfiguruj sklep bezpłatnie, bez ograniczeń czasowych
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |